ارسال خلاصه اسناد رسمي تنظيم شده با پيامك

۳۲ بازديد

 چگونه مي توانيم از تنظيم سند رسمي به نام خود مطلع شويم؟

1- جهت استعلام تنظيم سند رسمي ملكي به نام شخص به سايت سازمان ثبت اسناد و املاك (ssaa.ir) مراجعه نماييد.
2- سپس در قسمت ميز خدمات الكترونيكي گزينه پيگيري استعلام الكترونيكي ملك را وارد نماييد. در اين قسمت براي استعلام سند بايد شناسه منحصر به فرد سند مالكيت (كد رهگيري 18 رقمي) را وارد كنيد.
3- در نهايت سيستم اطلاعات مورد نظر را نمايش مي دهد.
توجه داشته باشيد رهگيري سند ملكي از طريق سامانه سازمان ثبت اسناد و املاك كشور تنها با كد شناسه 18 رقمي استعلام سند امكان پذير است.
روشنگري لازم به ذكر است كه در اين خصوص روش هاي ديگري مانند مراجعه به اداره ثبت اسناد و ارائه سند ملكي وجود دارد و در اين روش افراد مي توانند به صورت حضوري به يكي از مراكز ثبت اسناد مراجعه و مراحل استعلام را تكميل نمايند. سند مالكيت آنها حضوري انجام دهيد
 
 
 
متن مصاحبه با رئيس سازمان ثبت، ارسال خلاصه معامله با پيامك
رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور گفت: شماره تلفن همراه دارندگان سند رسمي در متن اسناد رسمي تنظيمي درج مي شود و خلاصه سند از طريق پيامك براي دارندگان سند ارسال مي شود.
وي با اعلام اين مطلب افزود: پس از تنظيم سند رسمي، كد تأييد به صاحبان سند ارائه مي شود تا در صورت تمايل از طريق درگاه الكترونيكي سازمان ثبت به نشاني، خلاصه سند را مشاهده كنند. : www.ssaa.ir. گامي مهم در راستاي شفاف سازي و اطمينان بخشي به مردم در خصوص خدمات ثبت نام است.
تشكيل كانون سردفتران و سردفتران در ۶ استان ديگر
وي بيان كرد: طي روزهاي آينده در استان هاي مازندران، قزوين، البرز، خوزستان، چهارمحال، بختياري و اردبيل كه فاقد مراكز سردفتران و سردفتران هستند، اين مراكز تشكيل و خدمات منظم و جدي تري در اين زمينه ارائه خواهند كرد. . تغييرات عظيمي كه در سازمان ثبت احوال رخ داده در سال هاي آينده بيشتر نمايان خواهد شد
رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور با اشاره به تحولات عظيم سازمان ثبت اسناد و املاك كشور در دوره اول رياست آيت الله آملي لاريجاني بر قوه قضائيه و تأثير اين فعاليت ها در جامعه در سال هاي آتي. ، افزود: در اين دوره با اقدامات و برنامه هايي با تغييرات موثر، توانستيم روند سنتي صد ساله اين سازمان را پشت سر بگذاريم و امروز با ورود ده ها ميليون پرونده منسوخ شده در بانك هاي الكترونيكي، امكان ارائه خدمات الكترونيكي در حوزه هاي مختلف وجود دارد كه هدف گذاري سالانه ميليون ها مكاتبات كاغذي براي ثبت خدمات، حذف ده ها ميليون اوراق بهادار و ميليون ها ارجاع غير ضروري متقاضيان خدمات از جمله اقدامات مهم انجام شده در اين زمينه است.
وي بيان كرد: اين اقدامات در چارچوب سياست هاي مدون و نقشه راه مشخص طراحي شده و امروز علاوه بر تحول اساسي در زمينه ارائه خدمات ثبتي، شاهد ارتقاي سلامت اداري نيز هستيم، به طوري كه نگاه به سازمان ثبت اسناد و املاك كشور به عنوان يك سازمان سنتي و قديمي به يك دستگاه پيشرو با خدمات مدرن تبديل شده است.
ارسال الكترونيكي آگهي هاي ثبت شده به روزنامه رسمي
رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور تصريح كرد: در گذشته در خصوص آگهي هاي فراواني كه روزانه به روزنامه رسمي در خصوص ثبت شركت ها و ثبت تغييرات آنها ارسال مي شد، با جعل و خطا مواجه بوديم. به صورت الكترونيكي و از طريق سامانه در سراسر كشور به روزنامه رسمي ارسال مي شود و اين كار از تخلف جلوگيري كرده است.
تفويض تعيين نام شركتها و مؤسسات به ادارات ثبت مراكز استانها
رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور با اشاره به مشكلات عديده تمركز تعيين نام شركت ها و موسسات غيرتجاري سراسر كشور در تهران و مراجعات فراوان متقاضيان به پايتخت، افزود: اين روش. دستخوش تغييرات زيادي شده است و در حال حاضر اين كار در مراكز استان ها انجام مي شود. درخواست ها در سراسر كشور به صورت الكترونيكي و بررسي هاي كيفي و كارشناسي در ادارات ثبت استان ها انجام مي شود. اين عدم تمركز باعث نظم، دقت، شفافيت بهتر و سرعت در ارائه خدمات شده است. ايده تغييرناپذيري فرآيندهاي سنتي داراي اشكال است
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.