صلحنامه انتقال قدر السهم از ملك مشاع

۲۳ بازديد

متن توافقنامه واگذاري اموال مشاع قدرالشام
 
مواد :

خانم فاطمه ......... فرزند حسين به شماره ملي ........ صادره در تهران به نشاني خيابان ابن يوسف آباد ..........

 

آشتي داد:

خانم نسيم .......... فرزند محمد به شماره ملي ......... صادره در تهران به نشاني خيابان يوسف آباد ......... .

 

قضيه صلح:

مفاد كليه حقوق مادي اعم از عيني، حقيقي، واقعي و فرضي كليه سهام آنها كه 2.5 واحد از 20 واحد يا به عبارتي معادل 1.5 دانگ از 6 دانگ سند آپارتمان اوليا قبل از تجميع يا. 5/7 دونگ از كل سهم خود پس از ادغام با ملك مجاور به آدرس يوسف آباد ........... با كليه توابع و ملحقات و موارد مندرج در سند مالكيت اعم از پاركينگ و انباري به عنوان همچنين انشعابات آب و برق و گاز و تلفن تعيين شده در آن قرارداد و متعهد مي شود پس از انعقاد اين قرارداد نسبت به تنظيم سند انتقال حقوقي مبني بر انتقال كليه حقوق ناشي از مالكيت مشترك آپارتمان مذكور و به محض اينكه طرفين اعلام آمادگي مي كنند و با اين توافق ساير امور مربوط به قرارداد مذكور ادعايي نخواهد داشت و تمام سهم خود از مجموعه مذكور از ساخت يك واحد در آن را در اختيار سازمان قرار مي دهد. مهماني.

 

مال الصلح (مبلغ قرارداد):

مبلغ يكصد ميليون ريال است كه به طور كامل به مصلحين پرداخت و اقرار به دريافت و وصول گرديد.

 

شرايط قرارداد:

1- بر اساس اين قرارداد تسويه حساب، طرفين كليه حقوق ناشي از مالكيت خود را نسبت به طرف مقابل تسويه كرده اند و در اين خصوص ادعايي نخواهند داشت.
2- در اين معامله خيار فسخ وجود ندارد و طرفين حق ندارند معامله را به هم بزنند مگر با دادن تخفيف.

3- طرفين بايد هر گاه از طرف ميانجي درخواست شود آپارتمان موضوع ميانجيگري و متعلق به حق ديگري را به صاحب اين ميانجيگري تحويل دهند. در غير اين صورت
طرف مقابل (مصالحه) حق هر نوع شكايت اعم از مطالبه غرامت، خلع يد از مال مشاع و مطالبه بيع را خواهد داشت.

4- پرداخت هزينه هاي نقل و انتقال اعم از حق رهن، ماليات نقل و انتقال، عوارض شهرداري و حق ثبت به عهده انتقال دهنده مي باشد.
5- اين قرارداد در كمال عقل و سلامت و اراده و بدون اكراه و اكراه بين طرفين ذينفع و مصالحه تنظيم شده است.

6- .............

7- .............

8- .............

9- .............

10- ..........

 

(مهمترين قسمت در انشاء قرارداد، مفاد قرارداد است كه بر حسب مورد و با توجه به توافق طرفين و ويژگي هاي معامله مي تواند متفاوت باشد.

حنا یکی از روش‌های زینتی قدیمی و محبوب در فرهنگ عربی است که به صورت سنتی از برگ‌های گیاه لوز نارنجی تهیه می‌شود. این ماده گیاهی به دلیل خواص آنتی‌باکتریال و آنتی‌فنگال که دارد، برای تزیین دست و پا و همچنین رنگ‌آمیزی موها به کار می‌رود. در فرهنگ عربی، حنا به عنوان نمادی از زیبایی طبیعی و ارتباط با سنت‌های قدیمی و فرهنگی محبوبیت دارد. استفاده از حنا به عنوان یک روش ساده و شیک برای زینت‌دهی به بدن، اغلب در مناسبت‌های خاص مانند عروسی‌ها، جشن‌های مذهبی و فرهنگی، و مراسم‌های خاص اجتماعی انجام می‌شود. این روش، علاوه بر زیبایی بخشیدن به بدن، دربرداشتن از استرس و خستگی نیز تاثیرگذار است و به عنوان یک عنصر آرامش بخش در این مراسم‌ها شناخته می‌شود.

 

با وجود سادگی در استفاده، طراحی‌های حنا در عربی به شکل‌های متنوعی ظاهر می‌شوند و این روش تزیینی با ابتکار و خلاقیت بسیاری همراه است. نقش حنا عربی شیک و ساده  می تواند استایل شما را روح بخشد. از طرح‌های سنتی و موروثی گرفته تا الگوهای مدرن و هنری، هر یک از طراحی‌های حنا دارای ارزش فرهنگی و هنری خود هستند. در حال حاضر، حنا به عنوان یک عنصر مد و زینت پرطرفدار در فضای مدرن نیز شناخته شده و به طور گسترده‌ای در صنعت زیبایی و مد استفاده می‌شود. به عنوان یک روش ساده، ارزان قیمت و شیک برای زینت‌دهی به بدن، حنا همچنان جایگاه ویژه‌ای در قلب فرهنگ عربی دارد و با افتخار به عنوان یکی از نمادهای زیبایی و زینت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.